Morning!

Vaknade och kände mig på UNDERBART humör...solen skiner, jag var jätteduktig igår och om 3,5h har jag min sista lektion. Nästa riktiga lektion har jag i slutet av Oktober :p LYX!! Jag bara sitter och leer..inte direkt för skolan men bara i allmänhet!

Jag känner mig positiv inför dagen, jag ska börja skriva hemtentan efter lite frukost och hoppas att de ska gå bra! Som sagt är den på typ 5 sidor så de är ju ingenting men man måste ju skriva 5 vettiga sidor och jag hoppas att jag klarar av det :) Efter lektionen vid 2 ska vi åka och SHOPPA, sedan blir de troligtvis middag ute eftersom vi åker till en mall och där finns det galet mycket goda matställen och vi har inte klarat av alla typiskt amerikanska restauranger än.

SHOPPING I LOVE YOU!!
Lets spend some money....but first study!!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0