Matkoma

Blev mumsig middag på något ställe som såg ut som en lada, totaly country så de var fun! Massa mat, jag åt bakpotatis vilket var mumma, saknade bara pappas guckimuck och sen hade de varit super! :)
Hade en supertrevlig servitör, helt hemsk historia...han jobbade med grafic design innan finanskrisen, han har dubbla examena och började jobba som servitör för 2 veckor sedan :( Stackars människa, vi önskade honom lycka till och rullade till bilen.

Sedan har brudarna kollat på film medan jag skrev klart tjafs till imorgon och gjorde mina 10 kommentarer på intranätet så nu är alla skoluppgifter klara här borta..bara finals kvar nu! Ska börja med vår final imorgon frörmiddag och hoppas att de går bra..tre uppgifter och 5 sidor ska väl allt gå bra. Sedan har jag tid över till salstentan och till ytterligare ett projektarbete :) De är nära nu!!!

Kollade CSNs hemsida och upptäckte att jag får typ 5000:- mer än jag trodde i sommar, naaaajs som bajs!!! :)
Wei..nu ska jag hoppa i sängen och sova som en söt liten gris!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: annica

Tjo. Jo det hade varit kul att spela tennis.



kram

2009-06-05 @ 12:51:56
URL: http://ag86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0