Lat lat lat

Nu är jag lat...jag orkar inte laga middag!! Finns inte en chans att jag ställer mig vid spisen idag..jag har nog aldrig förr varit så omotiverad till att laga mat som jag varit senaste månaden. Herregud jag ska vara glad om jag äter en gång om dagen..lagad mat alltså. Yoghurt fungerar alltid och frukt.




Jag har kommit fram till att jag behöver komma hem och inspireras av birgitta och mammas goda mat..*Mums mums* Men just nu får Quiznos räcka skitbra. Ska gå förbi biblioteket också, haha jätteomvägen Orvar men ändå, och hämta lite fler filmer!! Ska köpa tranbärsjuice också..de har jag varit beroende av senaste 6 månaderna om jag inte nämnt det - mums så gott! Och de är jättebra så man slipper urinvägsinfektion, de säger birgitta och jag litar på henne...haha inte för jag någonsin haft de men de är bra att motverka de ändå ju!

Nej nu måste jag gå innan jag dör av hunger!!
Honey-mustard chicken är det godaste som finns på denna jord...*Mums!*
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0