Last school day!

Jag är kllllllaaaarrrrr med min final i Human Communications och jippie så glad jag är över det. Den är faktiskt ganska så bra också får jag lov att säga! :) Så nu ska jag bara gå och skriva ut den på biblioteket och sedan gå och lämna den och boken jag lånat till läraren vid 1.30 sedan är den kursen sluuuuutttt..woho!!

Sedan ska jag köpa en macka, förhoppningsvis sälja båda böckerna jag har och sätta mig och rabbla inför speechfinal ikväll. Är säker på alla frågor men måste bara komma på lite bra tankar kring essäfrågan också. Men de ska nog gå bra!!! Jag hoppas hoppas hoppas att jag kan sälja min advertising and promotionbok som jag köpte förra quarten men dom inte tog tillbaka då. Kul att slänga bort $100 för något som man knappt använt. Tacka gud för sverige och billig kurslitteratur säger jag bara! :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Leonard

Vilken skola går du i?

2009-06-08 @ 21:44:50
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Jojo

Otterbein College, Westerville Ohio. Men åker hem till Sverige på Torsdag och då är det Högskolan i Kalmar som gäller!

2009-06-09 @ 06:49:33
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0