Klagomål Delta

Ibland så tjänar man verkligen på att klaga!!

Min kamara blev ju snodd ut mitt incheckade bagage när vi åkte till Mexico och väskans ytterfack var helt uppslitet. Jag rapporterade det hela på flygplatsen i Cancun och skulle höra av mig till Delta i USA när jag var tillbaka. Detta gjorde jag men dock lite sent. De står på hemsidan att dom inte tar ansvar för incheckade förmål men hey jag vill ha en ny kamera!!
Så jag fyllde i alla papper, tog alla kopior och skrev att jag ville ha $325 för väskan och kamera. Jag trodde inte att jag skulle få ett öre..men nyss gick jag och kollade min brevlåda och där fanns det ett brev..

"We sincerely regret that you were inconvenienced during your recent trip with us...Our check representing full and final payment of your clame will be mailed under seperate cover..."
Och sedan står det i hörnet $425...FYRAHUNDRATJUHOFEM DOLLAR!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Jag hoppade nästan runt i postrummet av lycka! $425 dollar! Nu hoppas jag bara att dom skickar den snabbt så jag hinner lösa in checken innan jag åker hem. Hoppas hoppas hoppas dom är snälla. Annars kommer de blir överdrivet jobbigt!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Fan va najs att dom ersätter dig!!! Man ska verkligen klaga! Rätt ska vara rätt! 425 dollar, inte illa bruden :D

2009-06-01 @ 18:25:26
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jag vet..sjukt najs! Pengar tycker vi om och inte minst när vi inte förväntar oss dom!!



Jippie!

2009-06-01 @ 18:48:02
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0