Im back party!

Igår så åkte jag mot stora staden stockholm runt 15 och spenderade förs någon timme hos mamma och grabbarna..dom hade gjort om sandlådan till minipool vilket var ootrooooligt roligt såklart så helt torr var man ju inte när man gick där ifrån. Adam har lärt sig cykla utan stödhjul så han fick många apploder (och massa pussar och kramar såklart) världens mysigaste Adam alltså :) Albo rullade mest runt i poolen och så galet söt ut!!!

Sedan körde jag till Hagsätra där jag i panik fixade mig och sen mot stan och Kungsträdgården där flickorna väntade. Drinkar...mat och sedan kareoke blev det och sjukt kul var det också. Joinade gjorde två underhållande grabbar också som jag inte sett på evigheter. Kul hade vi iaf..även fast personalen på TGI Fridays Kungsan inte är dom bästa, jag kommer verkligen inte gå tillbaka dit, har varit strul varje gång jag gått dit typ!

Bara hoppas vi inte skämde ut syrran för mycket..ha ha man får tänka två gånger innan man bjuder in oss för vi är lite flamsiga så att säga. Texten till "Dagny" blev till "Karro" och självklart skulle vi öppna dörren och skråla lite extra i refrängen. Underhållare är vi allihoppa!
Rullade hemåt och var hemma runt två och hoppade ner i nybäddad säng :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0