I Kalmar!

Hej hopp!!
Just nu sitter jag i mitt andra hem i Kalmar...alltså hemma hos Katrin, dricker kaffe och tittar på film! Vi har det galet mysigt...jag, katie, annica och frida! Riktigt gött att vara tillbaka i Kalmar även fast det bara är för några dagar och jag inte bor i min lägenhet! Mys!!!!

I onsdags kväll tog vi nattbussen från Stockholm till Köpenhamn, vi överlevde ett byte i Malmö och blev inte yxmördade (de blir man i Malmö så akta er..hihi). Kom fram till Köpenhamn vid 8 tiden och det började att regna på Öresundsbron och fortsatte fram till 9-10 någongång då vi gick mot Hostlet. Dagen i Köpenhamn bestod at öldrickane, shopping och mat..och riktigt fint väder hade vi också så de var härligt. På kvällen blev de lugnare än tänkt vilket nog behövdes. Åkte över till Lund på morgonen efter vid 10 utan att ha ätit frukost för dom äter bara wienerbröd i Köpenhamn :p BusseN fastnade i tullen över så vi blev försenade..dom kollade bussen, våra saker och typ intervjuade oss. Kom vidare efter en 30 min...då var de LUND som gällde.

Katrin mötte upp oss MIN DARLING! Sooooom jag saknat henne. Hem till KH och hängde med Katie, Vix, Hampe och sedan kom Katrins pappa hem. Vid 16 åkte vi mot Häggenäs där Annica och Victor väntade. Jag och Annie skrubbade potatis, Frida höll i kockandet och stekandet. Dom andra snackade och fixade ute....sååå mysigt litet hus som är precis lagom. Me like häggenäs big time! :) Senare kom Chris och Marcus och de blidde partyt och middag. Hade sjukt kul och de blidde en hel del vin..midsommar och allt så dansade vi ju självklart kring stången också men i en mer primitiv variant :p Hemmafest blev det senare innan de blev dags för natti natti. Bästa midsommarfirandet någonstin skulle jag allt påstå.

Morgonen efter for vi mot Kalmar och här befinner vi oss nu. Igår gick vi runt på stan och fikade samt lämnade Annie som skulle åka upp till Sthlm och jobba..så jag och Frida bor hos Katie nu och har det såååå trevligt. Idag var vi på Öland och Borgholm innan de blev grillning hos Annica och Victor. Nu sitter vi och tittar på tecknade filmer yeah!!

Hoppas ni haft en bra midsommar!!!!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0