Honungsprovning och tennis

Jag har hållt på med bloggen i princip hela dagen..men ändå inte bloggat! Fy på mig!! Fixar med en present som mormor ska få när hon fyller år och egentligen är supersmart till släktingar som inte har datorer men ändå är nyfikna med vad som händer - printa bloggen och skapa en bok! Perfekt läsning till lilla Mormor!

Birgitta har massa kvinnliga biodlare över och dom har provat honung, snackat, fikat och är nu och tittar på lokaler och samhällen (alltså där bina bor). Jag har fotat och varit med och lyssnat lite också.

Sen har jag spanat in en massa tenniskläder som jag troligtvis ska köpa - hetast på banan vinner!! Kjolar, ppar och ev en klänning har jag spanat in!

Nej nu ska jag fortsätta...ikväll kommer papi hem från London också! Den lille flygfantasten har ju varit på flygshow där med min farbror flygfantasten 2. :)
Ciaaao..och smält inte bort i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0