Home Sweet Home!

Sorry att jag inte skrivit ett nytt inlägg sedan jag kom hem...men denna dag har varit fullt upp!!

The story:

Packade in alla saker i två bilar..tur att Steve dök upp för annars hade de inte gått. 6 väskor och tre personer plus handväskor i en bil är ingen bra kombo! Åkte och lämnade av Rach på flygplatsen först..hjälpte henne till security och sedan grät vi en flod var och sa hejdå¨, men var inte fullt lika hemskt som jag trodde - I will see my honey again!
Sedan blev det Easton för mig, Michelle och Steve där de blev sen sista lunch på Panera Bread innan vi medverkade i ett bröllop - haha indragna från gatan blev jag tärna! ;) Something I will remember forever!!!!

Vid 3 åkte vi och lämnade av mig...lite mer tårar och flum senare var jag egenom security och kunde nästan andas ut. Jag stressar upp mig så enormt även fast jag hade 1h till takeoff. Fixade med iPoden, köpte Cosmo och en dricka för alla mina mynt och sedan var de dags att hoppa på första flyget till Atlanta. 10 minuter sena ropar piloten ut att se är stormar i Kentucky och Tennesee så vi väntade order och skulle troligtvis flyga runt och han visste inte hur lång tid de kunde ta. Svetten började komma och jag såg mig själv överleva på $2 under 24h och hur jag skulle underrätta pappa haha..oh well de löste sig och vi kom fram 30 minuter senare eller så.

Gick till min gate där de pratades Svenska - wow så härligt de var att höra! Boardingen startade nästan direkt så de var bara hopp på planet. Fick två säten men vi blev 1h sena då vi inte hade fått tillräckligt med mat, 1,5h extra på en 8,5h flight är ingen höjdare men de var bara att ta de! Åt och sedan sov/var i koma tills vi flög över norra Skottland. Kaffe kaffe kaffe!!!!
Väl på plats på Arlanda med väskor som kom REKORDSNABBT - bra jobbat!!! Så tog jag mig ut till ankomsthallen och väntade på pappa och dom som var sena, haha ja de är min pappa de! Pratade med mormor och förvarnade att vi skulle komma förbi och säga hejsvej! När folket väl kom fick jag superfina rosa blommor och massa kramar. Kändes dock inte konstigt utan precis som vanligt. Förbi mormor, lämna karro, lunch på Skärholmen..och sedan KÖPTE JAG EN IPHONE!!!!!!!! (Mer om de later!) Handlade mat och sedan i 140 till landet där mami och folket väntade. Pussar och kramar, god mat och massa skratt senare sitter jag nu här och de känns som jag aldrig varit borta. SEX månader gick otroligt folk och de känns sjukt!

Love ya all!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0