Happy Monday!

Hej hopp alla glada!!

SItter fortfarande på landet men är mycket gladare nu. iPhone fungerar super, trådlösa fick världens bästa Birgitta igång nyss och jag har läst både Elle och sitter och läser Denise Rydbergs "Åse" i köket. Myspys på landet alltså!!

Åker upp till stan imorgon tänkte jag och umgås med min andra familj lite också innan vi åker till skåneland på Onsdag kväll. Kommer bli skoj att träffa alla mina älsklingar igen. Tur att jag, annie och frida har 9 timmar att uppdatera oss på innan den andra stormen kommer. Haha sova skulle man visst också göra men oh well!
Min jetlag sitter som den ska..är man van att och och lägga sig vid 02 och gå upp vid 10-11 majoriteten av dagarna måste man ju hålla på det. Har lyckats somna vid 01-03 alla kvällarna och sovit till 12 så de måste jag ju få godkänt för eller hur!? Okey blev 04-12 inatt men whatever!

Min kära pappa ska åka till Kalmar i augusti när jag får tillbaka lägenheten och då ska de MÅLAS och TAPETSERAS. Ska utnyttja honom och sätta upp riktig gardinstång i fönstren och till alkoven också. Så nu ska jag hitta fina tapeter och färger och bestämma vad som ska vara var. KUL! Detta har jag väntat på i 1,5 år nu :) Vågen för min pappa, nu kommer han fan inte undan!


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0