Friday!!

Hej hopp!!!

Godmorgon säger denna sjukling, känner mig halvdöd och går på kaffedieten för att bli bättre tills ikväll! Kände mig DÖD när jag vaknade så ringde hem till Mamma/Micke och sa att jag blir sen. Har filosoferat kring mitt bredband..svindyrt är det ju..320:-/mån för 100mbt eller va de nu är (max iaf :p) Så ringde bredbandsbolaget för att säga upp det - och då fick jag 100:-/rabatt i 12 månader så de var ju SJUKT bra. Har tittat på 3´s mobila och de kostar 199:- så 20:- mer i månaden är ju suuuuuper för så mycket snabbare band :) Happy!!!

Ikväll smäller det.. "Im back party" men nääästan alla mina flickor, iaf dom i Stockholm! Några som inte kunde komma men de kommer bli SJUKT kul ändå. Ska ringa och dubbelkolla min bokning på Fridays också så att de är luungt! Nu ska jag äta min frulle och dricka dagens 3 kopp med kaffe!

Ciao..
Snyggingar - vi ses ikväll! Och glöm inte partyhatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0