Fint väder!?

Kollade precis vädret inför midsommar..Höör ligger tydligen i närheten så sökte på det.
Se vad som kom upp..16 grader och molnigt men det är en SOL bakom de lilla molnet. Nu ska vi vara happy happy och hoppas att de blir fint väder. Sommarklänningen nr 1 ska på och jag vägrar klä på mig en arme av tröjor för jag fryser!

Vill man vara fin får man frysa rumpan av sig.. ;)



Nu ska jag ta och packa...haha jag är efter och lyssnar inte på mig själv..olydig Johanna!!!

Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Alltså den är inte läskig på "det" sättet :) Det är mest överraskningsmoment och äckliga insekter :) Men jag har inte varit rädd efter filmen (och det brukar jag alltid vara efter skräckfilmer!!)



:)

2009-06-16 @ 08:20:38
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Katie

Höör ligger väldigt nära bruden! Borde du veta nu efter alla visiter i skåneland. Sommarklänning is the shit! BTW, har du inte kvar ditt gamla mobilnr?

2009-06-16 @ 20:56:58
Postat av: Frida

Sicken tur.. :)

Men vi kan ju hoppas att vi drar med oss solen som faktiskt lös över oss i Stockholm, hör och häpna!

Men ja, jag börjar faktiskt undra jag med ang. ditt mobilnummer.. för jag sms:ade dig för ett antal timmar sedan!!=P

2009-06-16 @ 22:35:08
URL: http://fridalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0