En vecka kvar!

Om en vecka och några timmar är jag på väg hem till lilla Sverige igen..inte alls länge ju och känns OTROLIGT konstigt att bara tänka på det. Ser verkligen inte fram emot den flygresan..blä blä blä kommer den nog att bli. Men de braiga är att de är bara att gå till CVS och köpa sömnpiller och sen bye bye. Annars kommer jag nog dö på planet av mina knän, dom klarar sig 3h sedan får dom spratt...funkade 8h när jag satt i business ;) DÄRFÖR borde jag alltså flyga business, någon som har typ 12.000 över!?

Idag är de skriva-skriva-skriva som gäller! Inlämning imorgon på analysen och måndag hemtentan och salstenta på måndag också. Skönt att de inte är något att direkt plugga på iaf. Kan ju skryta med att min nästa salstenta i kalmar, alltså en riktig tenta ordinarie klass är i slutet av januari 2010 ;)

Nej skriva va de, och mums jag köpte kaffe på vägen hem från sista tennislektionen (som vi självklart vann 6-3!!!)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0