Done!

Nu är jag klar med alla mina skolarbeten på Otterbein College! Känns konstigt men samtidigt skönt såklart. Har kämpat denna quarter med dom få uppgifter vi haft och de känns som de har gått bra i alla mina ämnen. Vet att jag har A i en kurs i alla fall och dom andra borde också vara A :) Heja heja mig! :p

Hade min sista final vid 18.15 och lämnade in den efter 15 minuter, var 20 frågor och sedan en essafråga. Kunde alla frågorna så de är väl essäfrågan som han eventuellt skulle dra av något poäng om de inte är tillräckligt utförligt men de hoppas jag att han inte gör. Superskönt!!

Sedan blev det en tur till CVS (haha ja min favoritaffär) där jag köpte lite presenter till min host family för jag ska dit imorgon och äta middag samt lämna tillbaka alla sakerna jag lånat av dom. Hoppas att dom blir glada över presenterna, den är så sött så!

Ciao från nästan lediga lilla mig, en projektuppgift kvar och sedan har jag också sommarlov, eller inte för mina sommarkurser började idag men ändå!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0