CSN

HUR svårt jobb har CSN egentligen?!?! De måste ju helt klart sitta ett gäng sjukt inkompetenta människor uppe på deras kontor och verkligen villa göra allt jobbigt för alla studenter. HUR kan man liksom missa vad de står på pappret och hitta på något nytt? De går liksom inte. Behöver dom kanske börja anställa folk som kan läsa och fungerade maskiner som läser av all information korrekt kanske.

Hur pluggar man heltid i fem veckor när kursen är på 10 och de klart och tydligt står tio veckor och att man till ha studiemedel för hela perioden!?!??!?! De jobbiga är att dom stänger telefonen så tidigt så jag var tvungen att maila vilket tar två dagar innan man får svar typ...jag vill ha mina pengar nästa vecka!!

SUCK!!! Jag blir så trött!!

Skatteverket är iaf snälla och duktiga för idag så kom skatteåtebäringen - prisa gud!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0