Bilder..

Hej hopp alla söta människor!!

Tennisen idag gick superbra...snacka om att jag kämpade! Först körde vi dubbel och då fick jag vara med vår coach för vi var en kort, och jag fick ju göra allt och han såg vad jag gick för se de var ju bra. Sedan kom Phoenix och då körde jag med henne. Vi vann 5-1 :) Blev ju lite snack om Svensk Tennis och Söderling också såklart som är klar för semi!!! Woho!!

Idag så ska jag börja att ligga ute och flumma lite på min analys som jag beslutat handlar om SATC-filmen. Ska snacka om semiotiken i filmen och sedan måste jag hitta en teori till. Känns som den kommer bli lätt avklarad. Innan dagen är slut så ska jag ha skrivit ihop dom nya frågorna till speech kursen!!!

Hoppas att ni får en bra dag..nu säger RixFm att klockan är 17.00 och en ny svenne har svininfluensan!!
Puss!

Ps....laddar upp nya bilder på Facebook så spana in dom!!

Kommentarer
Postat av: annica

Hej

Jag har börja läsa twilight nu. Stavas det så. hmm vet inte. men jag har i alla fall låta Katrins eng bok.

puss

2009-06-02 @ 17:21:38
URL: http://ag86.blogg.se/
Postat av: Karro

Det är sjukt hur fort tiden går... Jag tog fan studenten för... 4 år sen!!!!! :'(

Gymnasiet va fan den bästa tiden i mitt liv!

2009-06-02 @ 22:44:27
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Bra annica!!

Jag vet..de är sjukt va du är gammal! ;)

2009-06-03 @ 05:15:51
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0