Biiiin

Har varit ute från klocka 11 imorse och bara varit hemma en sväng för att äta middag.

Stod ute och fixade ramar, sedan ut i bigårdarna i x-antal timmar tills vi dog. Fick en trevlig paus och tittade lite på Louise när hon red lite, hon skulle ha hoppträning och var väldigt sammanbiten..men sicken söt häst hon har!! :)

Efter middagen, som för övrigt tillagats av "Niklas mat" Niklas någon dag sedan..omg puss på salladen ;) Mumsig dinkelsallad med färskost som faktiskt var riktigt go och smakade saker - så ska de vara. Sen in till Eskilstuna och köpa en bh för mitt presentkort efter 17-hundra  krångelgrejer i affären - suck! Sen blidde de en tunika från H&M också som var sååååå fin - thank you rea! Mathandling och en bok blev de också innan vi begav oss hemmåt.

Nu har jag skrivit ut biljetter och checkat in oss, skrivit ut massa bekräftelser och ska upp och börja packa..hoppas ryan är snälla eller att vi är duktiga på att dra ihop ryggorna så dom inte klagar imorgon! Imorgon 19.20 bär vi oss av upp i de blå!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej, hoppas du får det bra i England. :D Jag vill ha en t-shirt. :D, jag har funderat på en sak. Birgittas honung vad är speciellt med den. Vad kostar den och vad är den bra att använda till. Vill kankse köpa en burk eller två.



Puss och kram

2009-07-01 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0