Back again!

Så nu är jag människa igen...suck! :)

Dagen har spenderats vid datorn, satt i förmiddags och försökte lista ut ena frågan till hemtentan men kom inte på något bra så blev en promenix till CVS där jag köpte Advil till Birgitta och lite smink från CoverGirl till mig, hittade ett bra resekit med tandborste och tandkräm också :)

Budade hem två fina ryggsäckar på 40 liter också, en till mig och en till Frida som vi ska ha i sommar på våra äventyr i stora vida världen. Riktigt bra pris, 345:- plus frakten som var rätt dyr. Men vi kommer vara såååå söta med våra matchande väskor, regnskydd och allt har dom. Nu måste vi bara ha matchande tröjor men de kommer! :)

Ska sätta mig och försöka slänga ihop en fråga till tentan nu, flum flum flum! Sedan blir det nog en film men Rachelle om jag inte däckat innan. Hamnade i säng vid 05 imorse efter gårdagens vilda party men jag är som alltid på topp dagen efter..Rach inte lika så :p

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0