Vilken sovmorgon

Jag vaknade 10.47 - gah!!! Lite sent men oh well det är ju skönt att sova!

Dock drömde jag att jag gick in i någon butik och bara köpte något för jag var arg...och när jag gått ut såg jag på prislappen och fick panik för den var jättedyr och jag hade inte alls råd med den! Så jag gick tillbaka och ville lämna tillbaka den och då fick jag den typ 900% billigare men bara om jag köpte en annan grej...och jag fick inte ens välja om jag ville köpa den eller ej! Snacka om upprörd och helt i panik när jag vaknade...haha! Suck för konstiga drömmar alltså! :)

Idag blir de fortsatt skrivande på arbetet..blev inte såå mycket gjort igår! Men har redan kommit igång här så hoppas att de går bättre idag. Nu ska jag äta lite frulle och sedan hoppas vi att koncentrationen håller i sig. Vädret är blåsigt men soligt...men fortfarande moln på himlen så de är iaf inte lockande att lägga sig ute!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0