Marknadsföringens Etik

Hej hopp...nu är vi hemma från SMIS jazzkonsert som var fullsatt! Vi befann oss utanför och jag snackade i telefon halva tiden (jag måste ju ha min dagliga dos av Friday!) och sedan satt jag och frös och skrattade tyst åt puckona brevid (flummig pappa och grannar). Skoj skoj...hade dock kunnat göra mycket mer vettigt hemma!

Efteråt var de middag, dricka och sedan fika innan vi begav oss hemmåt vid 23.30, stackars pappa ska upp till stan vid 05 :S Trevlig middag och lika mycket skratt som vanligt, och födelsedagssång blidde de också eftersom en medlem fyllde 27år....eller hur var det nu igen :S (nej inte 27..eller 28 utan mer de dubbla isf) Haha!
Nu har jag skrivit ut några avgöranden från Marknadsdomstolen som jag ska läsa igenom och börja sammanfatta inför uppgift nummer två som jag ska skriva imorgon!

Uscha så trött jag är!
Ciao!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, annars överlever vi ju inte!!

2009-07-27 @ 13:18:09
URL: http://fridalin.blogg.se/
Postat av: Jojo

Nä men precis!!!

2009-07-27 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0