Malma marken

Och så var de lördag..fin fin dag men mitt upp i allt öppnade sig himlen och öster ner några kilo regn :)

Var uppe på marknaden de första vi gjorde i morse och träffade lite folk, släkten är värst ;) *Hihi* Köpte mig lite vacumpåsar att förvara saker i i kalmar, dom är verkligen superbra!! Sedan köpte jag ett par vantar och söta muffinsformar; små blommiga formar i blått och rött. Så nu blir de söta muffins och bullar i Kalmar i höst och vinter..de måste vi ha till våra fikakvällen 17 gånger per vecka *Mums!* Dom går ut på att jag har tråkigt, bakar och "tvingar" dit brudarna på fika...jättejobbit verkligen! :p

Sedan blev de honungtappning och spritfördelning i huset (muhaha Razz och Cointreau till mig i mängder!) och sedan en fika med kusinen (med munkar) innan jag och biiiiiirgitta åkte och sålde honung på ett arrangemang som gick helt okej :)

Nu ska jag äta mina citronoliver (haha 1 förpackning för 20:- eller 2 för 25:- meee likie!) och dricka bubbelvatten...och dräggla lite över en Chanelväska som jag är otroligt nära på att köpa (dont do it..save the money!!)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0