Kalmar upp och ner!

Morning sunshine!

Blev precis uppringd av ett företag i Kalmar som ville att jag skulle komma på anställningsintervju :) Wei!! Sökte jobbet i fredags och känns ju super att man blir uppringd på en gång, go me! Men iaf..ska ner till Kalmar på onsdag för intervjun och vi har nu suttit och filurat kring hur jag ska ta mig fram och tillbaka smidigast.
Flyget var stört dyrt, bussen tar stört lång tid och jag måste åka ner imorgon eftermiddag för att hinna me..alltså rätt dumt. Bil är ju smidigast, en medelprisklass och jag kan åka fram och tillbaka...så vi ringde till söta farmor och farfar och jag ska nu låna deras bil eftersom Birgitta har torgkväll på onsdag.

Så jag ska köra ner rätt tidigt och ha intervjun, sen blir det kanske en fika med en snäll person innan jag kör upp igen! En spännande liten roadtrip minst sagt! :p Tur att jag inte kör volvon i alla fall för i den finns ingen radio och då skulle jag typ DÖ! Nu ska jag fortsätta med pluggandet...går faktiskt rätt bra!

Ciao

Update: FRIDA kommer ner till landet imorgon och joinar på min roadtrip...yeay!! Frida är bäst! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

I Like!



Det borde ju finnas "I like" knappar här också! :)

2009-07-27 @ 17:08:16
URL: http://fridalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)



Jag har nu en tävling där du kan vinna ett smycke set



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



var gärna med =)

Kram

2009-07-28 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0