I skog och mark

Blev en sväng ut i skogen i förmiddags, de ser man på mina händer :p Blev kantarelljakt och sen blåbärsplockning. Pappa och birgitta var ute tidigare då pappa hittat värsta stället upp i skogen - mums kantareller!!

En sväng upp till marken blev det också! Åt en langos till lunch..herregud jag typ dog efteråt! Men var mycket rom på så jag blev lycklig!! Sen hem där de blidde rensning av bär och kantareller och sen slängde jag ihop en blåbärskaka som vi ska fika på NU! :) Mums i magen.

Sedan bär de av till grannarna där de ska arrangeras Jazzkonsert, alla grannarna som arbetar ihop så hoppas de blir bra, eller bättre än förra gången då inte så många dök upp - håller tummarna! Efterråt blir de maaaat :)

KAFFE och KAKA time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0