Helt slut..

Jag är dålig på att blogga...men vi har så otroligt mycket att göra att de inte finns tid eller ork.

Idag stod vi och sålde på torget på den första av tre Torgkvällar i Malmköping och nu är man minst sagt död...jag har så jävla ont i munnen att de inte är sant! Så har ingen ork att skriva nu heller. De är som sagt fullt upp och jag är inte ens klar med ett skolarbete...så bli de när de är en massa honung som ska hämtas, slungas, röras och tappas i etiketterade burkar och sedan in i kylrummet. Puh!!

Men att sälja är iaf kul och man träffar massa söt folk, som blir ännu sötare efter en slurk honung. Vi fick mumsigt fika aka middag av Birgittas mamma....god äppelkaka och en kladdkaka så var så god att jag nästan dog!! 15-21.40 stod jag upp konstant och tankarna var - sälja sälja sälja!!!

Puss från en DÖD Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0