Fri fredag

Hej hopp alla glada, idag fick man pengar och de är fredag...och de är Malma Marken-helg!! Woho så skoj!

Pappa och Birgitta drog till Tyskland igårkväll, spritinköp inför festen! Jag skickade med en beställning på Baccardi razzzzzz och Cointrou så man har lite inför hösten. Känner på mig att skiten kommer vara slut innan september men ändå :p Har haft huset för mig själv..blev läskigt när någon LA PÅ LUREN (bajs på dig!!!!) då jag blev helt ensam, men hade sällskap på internet av söt Frida och lite Katrie :)

Somnade...och sov sov sov till jättesent då jag vaknade i en chock, halva dan borta! :p Men jag tog de lungt och tog en lång skön dusch. De blev peeling, hårkurer och gud vet vad. Riktigt skönt var de och min kropp och döda muskler behövde en massa värme och blev glada sen. Funderade på en promenix upp till köpingen eftersom malma marknaden började idag, men blir nog en tur upp imorgon!

Sedan har de blivit pluggande..är nästan klar med mitt arbete nu, ska sammanställa och lägga in fler referenser och sen lista ut HUR man lägger upp arbeten på Mittuniversitetets internetportan :S Blir nog bra!! Trött är jag iaf fortfarande...haha!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nästa vecka? Det kan jag nog vara! Har inte gjort några specifika planer sådär utan går med med the flow, du vet. Jag kommer tillbaka till Stockholm imorgon någon gång!

2009-07-25 @ 16:00:28
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0