Farmors dag!

Idag fyller världens bästa farmor 77 år - Tada! Så vi har precis varit och firat henne med middag och jordgubbstårta, mums mums! De har jag varit sugen på länge nu :)

Annars så har jag och Birgittat fixat med bina, ätit glass och fixat blommor/presenter till Farmor idag. Jag fyndade 4 gamla reklamposters för 7,50:- i en butik som skulle stänga uppe i köpingen...woho! Älskar dom gamla klassikerna med Trocadero med mera. Tack för dom Birgitta, kommer sitta fint i lägenheten sen!
Igår så var jag hemmafru och städade, bakade, tvättade och fixade i huset..oh så fint de blev! :p Gick runt som en snorunge igår och näsan rann konstant men idag var det iaf bättre..jag är alltid sjuk säger birgitta med de tycker inte jag...när jag väl är sjuk är jag sjuk men inte så farligt annars tycker jag! :p

Eftersom jag jämt surfar på mobilen och den vägrar hoppa ner till  fältet man skriver i så blir de inte sååå många inlägg, men ska försöka skärpa mig! ;)

Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0