Färgning

Blev inte mycket sömn inatt...satt/låg i sängen med datorn till typ halv tre och sedan vaknade jag fem och låg och halvsov/skrattade till sju då jag somnade och blev väckt vid nio-tiden. Skoj var det...sova kan man göra när man dör :p

Vid 10 hade jag och Birgitta tid för att färga ögonfransarna och B skulle plocka ögonbrynen också, hon såg ut som ett grottmonster så de var på tiden..haha inte direkt kanske nej! :p Men de tog någon timma, gud så skönt de var. Fick en ansiktsmask, massage och fuktgivande creme som luktade himmelskt så vi var sååå nöjda då!

Sen dess har de plockats, städats, tappats och liknande! Papi och Birgitti ska nog åka till Tyskland och köpa alcohol till partyt! Så jag blir singel in the house...woho...PAAARTY (eller iaf tända lampor överallt!!) Haha har iaf en film att titta på. Men nu ska jag hänga tvätten SO MUCH FUN!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0