Att planera!

Jag är en såndär jobbig människa som måste ha planerat och kommit fram till hur saker ska vara 17 år innan dom händer, eller hellst innan man ens beslutat att göra något! De är rätt påfrestande men jag är verkligen en organisatör in i benmärgen..tycker de både är roligt och spännande och se till att saker går ihop och lösa eventuella problem längst vägen. Skoj!


Men de är inte alltid roligt, ibland så fungerar de inte trotts en massa försök och jag måste allt lära mig att kunna slappna av och rent ut sagt strunta i vissa saker. Allt måset inte blir EXAKT som jag vill...eller tror att jag vill. Jag försöker försöker försöker bättra mig..tala om för mig själv att jag inte alltid måste ha rätt. De tar tid -  men jag försöker!! Medveten har jag alltid varit om hur jag är, men mitt synsätt har varit my way or the high way. Slut med sådant - grow up!

Just nu är jag halvtpanikartad för augusti månad är inte spikad 100% och jag vet inte när jag ska åka ner till Kalmar. *Suck!* Vill ju inte åka innan min födelsedag..men de skulle verkligen vara perfekt då! Men NEJ jag ska fira den hemma för en gångs skull!
Oh well de är väl bara att slappna av och försöka ta de lilla lugna..de ordnar sig alltid!

Kommentarer
Postat av: katie

kalmar? du ska med ner till skåne, vi ska ha kräftskiva och åka till tosselilla!!

2009-07-18 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0