Vekling

God morgon! Det är alltid underbart att vakna av en telefon som låter men man hittar den inte och kommer då på att den åkt ner från loftsängen och ner på golvet - suck!
Lördag är det idag, dagen då de ska pluggas, de ska kanske tvättas en tvätt till, de ska tränas, de ska handlas mat, de ska festas. Och mitt upp i allt har jag ont i halsen. Jag är vek..inne i en vek period, kanske de som kallas sjuk men de kommer jag inte att erkänna!!!! Jag blir inte sjuk..

Men juste - secondhandbutiker ska vi också besöka. Uscha min plånbok tillåter egentligen ingen shopping, köper jag något idag blir de inget mer denna månad. Oh well vi får se!
Nu ska jag duscha och hitta någon att äta brunch med, missade Rachelle´s sms..de gör jag alltid på lördag/söndag mornar.

Puss


Kommentarer
Postat av: Karro

härligt :) ska köpa den som e 38 mm, kanske imorron :O får se om ja hinner.



Puss!

2009-01-31 @ 20:54:00
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0