USA nästa

Väskorna är packade och det som är kvar är att väga min herrejössesväska och försöka trycka över så mycket som möjligt i den andra för att undvika övervikt :S Vi får väl se hur det går.. :p

Blir två väskor..då har jag en kabinväska att resa med där borta och de är ju alltid skönt. Så en stor rosa och en liten kabin plus min handväska är det som gäller imorgon! Fullt med saker och väger sjukt mycket..tur att man får frakthjälp och inte ska släpa på allt själv som jag är van att göra. Avfärd mot Arlanda flygplats 09.00 beräknad ankomst 10.30 ungefär..ska försöka få iväg oss lite tidigare för jag känner min käre far..herre min skapare han tycker om att ge sin dotter smärre hjärtattacker ibland :p

Nej nu ska jag packa ner mina papper och sedan hoppa i sängen!
God natt sverige...nästa gång vi hörs är antingen imorgon efter 23 när vi mellanlandar i Atlanta eller om några dagar när jag hittat en datorsladd där borta!

Ciao and take care!

Kommentarer
Postat av: Karro

Bon Voyage! :D

2009-01-01 @ 23:56:43
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Have fun :)

2009-01-02 @ 00:31:57
Postat av: mamma

Jag saknar dig redan!!!!



Aj lav jo ten tajms mår den jo kan säj!!

2009-01-04 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0