Torsdag

Igår kom snön..och den ligger fortfarande kvar. De är lite snö i luften men förhoppningsvis blåser det inte så hysteriskt!!

Efter lektionerna igår så gick vi och tog en fika vilket var supertrevligt, den franska utbytesstudenten Marie visade oss ett annat ställe som faktiskt hade gott kaffe hör och häpnad :p Satt där och snackade lite innan vi gick iväg till en butik som hade lite allt möjligt..verkligen en mix av allt. Ingen mat..förutom soppa vilket var synd men oh well. Fyndade enSally Hanson Diamond Strength för $3,15 och dom kostar typ 140:- hemma så jag var happy :p

Sedan sprang vi iväg till ett möte med blivande/ex utbytsestudenter vilket var helt okej, alltid kul att träffa folk liksom. Sedan satte vi oss på biblioteket och jag läste halva mitt kapitel innan de var dags för middag. Maten är helt okej...men de blir väldigt mycket sallad. Ska nog ta och uppgradera min Mealplan..20 extra måltider för $53 är sjukt bra så de blir nog så! På kvällen gick jag och Toby på BASKET..omg de var skitkul (hotstuff!). Jag ska bli största fanet ever :p Vi förlora men några var faktiskt riktigt bra..sedan puben såklart för en öl innan de var dags för sängen. En öl tar typ 2h för mig att dricka upp..haha dom är apstora! :p

Nej nu ska jag till gymmet!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0