Springbreak!

Som sagt...18-30 Mars smäller det! Inte bara att de är min morbror, lillebror och lillesysters födelsedag utan vi har lov i skolan. Woho! Det finns massa att göra..spec om man inte rest runt i USA så mycket innan. Vi har just nu lite olika planer..men alla inkluderar solen i alla fall.

1) Roadtrip på västkusten, Åka till San Diego och köra upp till San Fransisco under ca 10 dagar och se så mycket som möjligt. Skulle bli väldans dyrt och troligtvis ganska stressigt. Flyg; $300.

2) San Diego som utgångspunkt med möjlighet till Mexico, LA och lite allt möjligt. Priset är medel, flyg $300

2) Mexico - Cancun allt Bahamas - Nassau och bara slappa, åka runt lite och ta det lungt! Troligtvis rätt billigt. Flyg ligger på $400.

4) Resa till Miami, vara där några dagar..hoppa på en kryssning i östra karibien i 5 dagar, en dag i Miami och sedan hem igen. Flyg; $300 + Kryssning $320.

Nassau 
Hum...vilket i-landsproblem. Vad säger ni folket?

Kommentarer
Postat av: Annica

Du säger att jag inte skriver att jag saknar dig.

Hmm saknar du mig... Det kan man undra. Har inte sett något om det.



puss

2009-01-28 @ 14:25:25
Postat av: Jojo

Skillnaden är att du skriver personer du saknar - de gör inte jag!!!!

2009-01-28 @ 17:06:58
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0