Snow Trails!

De blir skidåkning iår...går ju tyvärr inte att jämföra med Åre (underbara åre) men det är helt klart bättre än ingenting! Vi ska åka med ISA (international student bla bla bla) till Snow Trails som är någon timmas bilfärd här ifrån.
Snow Trails: Distinctly Different

Dom står för transport och liftkort men vi betalar skidhyran på $23 vilket är helt okej. Jag hade räknat med $70 så de var en positiv överaskning :) Kommer bli hur kul som hellst. Dom har iaf några backar så de blir att köra järnet i dom timmarna man är där. Nästa söndag är det så de är helt klart något att se fram emot.

Dock finns ETT problem - vad ska man ha på sig. Överdelen är rätt lugn...men hej någon som har ett par termobyxor att låna ut i Ohio?? Hum..får filosofera ut någonting, jeans är då inget att hänga i granen :p 15 par tights kanske?

Några idéer?

Snow Trails Trail Map

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hittar du inte termobyxor, så e regnbyxor ett hett tips med varma kläder under... det borde de väl iaf ha i ohio?!

2009-01-20 @ 19:16:30
Postat av: Helena

Åh vad härligt! Jag vill också åka skidor!

2009-01-21 @ 00:39:10
Postat av: Jojo

Nej jag kommer verkligen inte att köpa något!!! Jag kommer nog att köra på strumpbyxor + leggings och till det en lång tröja/klänning, tjockströja + mössa och vantar. Förhoppningsvis är det inte så kallt!

2009-01-21 @ 02:32:39
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Katie

Ja, nu får du värma upp inför nästa år med oss i fjällen ^^

2009-01-21 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0