Snö - igen!

De har inte gått att logga in på blogg.se under dagen så de har inte blitt några uppdateringer :p Sorry for that!

Förmiddagen spenderades på biblioteket och jag blev klar med alla mina inlämningar så de var sjukt skönt. Fick tillbaka första testet som jag trodde gått helt åt fansiken..men fick 70/100 så det är ju ändå helt okej faktiskt. Jag är mycket nöjd med det. Sedan blev det plugg i biblioteket med the gang innan Richard och Jonatan hade pingismatch...slutade med att dom ska mötas i semi imorgon - spännande!
Efter lite mat begav vi oss tillbaka till biblioteket där jag läste lite halvt ut mitt managementkapitel till på torsdag och började göra den inlämningen. Känns helt okej..kunde varit mer produktiv men var inte helt kass iaf :)

När jag och Chris tröttnat så gick vi över till att börja planera springbreak som är 18-30 mars. Vill man få biljetter är det dags att börja boka nu..woho! Våra planer är stora och många i varierande prisklasser. Något som är klart är att inget är billigt! Mer om det i annat inlägg! Snön började falla som galet under eftermiddagen så man längtar till värmen...

Nu ska ag sova...natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0