Snart ny vecka

Jag har precis sett på en så otroligt sorlig film att jag inte vet vad, jag ska inte se på filmer med sorliga slut..att jag aldrig lär mig det!! Roliga, söta och lyckliga slut de är det som är min grej annars gråter jag ju ihjäl mig :(

Dagen har iaf varit bra, startade med brunch som var si sådär i kafeterian aka Cardinals Nest. Satt där någon timma och tog det lungt och åt en hög med frukt innan de var dags att gå till biblioteket. Jag och Toby satt och pluggade från halv ett till sex utan paus. Mycket duktigt tycker jag! Läste ut 1 ½ kapitel..eller kanske två jag vet inte, skummade igenom ett kapitel inför Advertising och Promotion imorgon..så onödigt att läsa för de är bara babbel. Sedan började jag såga uppsatsen vi (som i Katie och Marina) ska opponera på på tisdag. Kom halvvägs innan jag tröttnade och gick över till en annan bok.

Middag i Cardinals Nest med gänget och sedan gick vi en sväng till "affären" och köpte godis, Milk duds och Twisslers. Amerikanskt godis är ju knappast något att hänga i granen men de är väl bara något positivt :p Kvällen har spenderats i sängen..tittade på "The Curious Case of Benjamin Button". Den var JÄTTEbra men JÄTTEsorlig och jag grät som en dåre - ovanligt, inte! Mysig film som var mycket bra gjort förutom att jag grät. Så söt, äkta kärlek! Lite hemlängtar får man ju..jag kommer hem om 5 månader vilket känns som en oändlighet just nu - saknar er alla! :)

Nu ska jag hoppa i säng, klockan är 23.19 och
jag kommer sova som en bebis till strax efter 8 då de är dags att hoppa upp!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: mamma

vi saknar dig oxå!!!MASSOR!!!

aj lav jo ten tajms mår den ju kan säj

2009-01-12 @ 14:48:52
Postat av: Karro

ÅÅåh den vill jag jättegärna se!!

2009-01-12 @ 15:51:44
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Karro

ÅÅåh den vill jag jättegärna se!!

2009-01-12 @ 15:52:05
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0