Reor

De ar mycket bra att jag inte befinner mig i Sverige...jag laser om alla underbara reor och kanner att jag skulle vara galet pank om jag befann mig i landet. Har finns det alltid mycket att valja pa och de galler att halla hart i planboken. Nya pengar pa sunday - woho! (har delat upp klumpsumman annars skulle de aldrig fungera!!)

Blush har rea..jag var beroende av den butiken forut! Upptill 70% - underbart!

Jelly Pong Pong Lo-Lip-Pop                       Archipelago Sugar Creme for Hands Brown Sugar and Vanilla
Jelly Pong Pong Lo-Lip-Pop 44.70:-
Archipelago Sugar Creme for Hands Brown Sugar and Vanilla 70.50:-

Essie Spa Marine Sea Salts 510 g                                   Jelly Pong Pong Gloss Bonbon
Essie Spa Marine Sea Salts 510 g  230:-
Jelly Pong Pong Gloss Bonbon  44.70:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0