Quarter Spring 2009

Nu har jag ÄNTLIGEN bestämt vilka kurser jag ska läsa under nästa "termin" aka quarter. Hittade inga businesskurser så jag ska läsa kommunikationskurser och två stycken flumkurser..

Business and Professional Speach, vilket ska vara lite jobb (om man är amerikanare) och intressant, MWF 12.30-13.50
Introduction to human communications, vilket ska vara en superbra lärare och går MWF 14-15.20
Exercise Walking, TR 10-10.50
Stress Management, TR 13-13.50

Vilket betyder att jag har sovmorgon till 10 på tisdagar och torsdagar Men på måndagar, onsdagar och fredagar börjar jag inte förens vid 12.30. Sjukt bra matchat av mig tycker jag! De ska bli en lugn quarter så jag kan läsa min distanskurs ifrån Kalmar också :p

Då har jag läst 25 credits i vettiga kurser och vi är tvungna att läsa 24 - woho I did it!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Exercise walking? Vadå, ska ni ut och gå helt enkelt eller va handlar den kursen om? Vad bra att du verkar göra så mycket kul saker Jojo! :) kram

2009-01-15 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0