Pluggning

De blidde inge SATC utan de blidde plugg istället!
Har läst igenom min projektkunskapsinlämning och sedan skickat in den, jag har renskrivit mitt Yahoo! Case så de är redo att skrivas ut, gjort läxan till på tisdag, börjat/halvvägs på en managementinlämning till på torsdag, tittat igenom ett kapitel jag ska läsa imorgon förmiddag och sedan börjat att skiva på Paper D till projektkunskapen också!

Fick en hel del gjort..mycket skönt när man blir klar med alla småsaker man har hängandes över en, eller som måste göras in the end. Känner mig mycket duktig nu faktiskt! :) Imorgon blir det en tur till Polaris iaf, woho! 13 åker vi dit och innan dess vill jag läst ett kapitel i managementboken och skrivit lite mer på Paper D. Efter shoppingturen så är målet att spana igenom de vi läst hitills i princ. of managementkursen eftersom vi har test på torsdag och förhoppningsvis börja läsa en av böckerna till projektledningkursen...nej de räckte verkligen inte att bara läsa projektkunskap - jag kommer vara ett gående projektuppslagsverk i slutet på denna termin!

Nej nu ska jag hoppa i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0