Plugg plugg plugg

God morgon!

Hoppas att alla mår bra, här i Westerville så väntar vi på en snöstorm, vardagsmat men hoppas de inte blir sådär jättekallt igen. -25 är ingen hobby att gå i skolan till..de kan jag lova. Men snö är alltid trevligt, förutom att saltet fräter sönder skorna så mina stövlar kommer behöva ersättas om vi får snö in i mars som de var förra året.

Gårdagen - midterm. Fick 75% rätt vilket känns okej med tanke på att jag pluggat på fel saker. De var 80 frågor med definitioner och de var ju inte riktigt min tanke. Aja de är helt okej..kan ändå bara få G i LADOK så vi får väl se. Eftermiddagen/kvällen spenderades på OLd Bag och sedan biblioteket. Mycket händelserik kväll och inget plugg.

Men nu ska jag skriva min inlämning, oh skickade in min litteraturrapport i morse också så nu är jag klar med projektkunskapen om jag vill. Ska nog göra några till men det blir senare. Ska komma igång med projektledningen också..kan vara bra.

Nu - Management!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0