Plugg!

Idag har jag min "lediga dag"..inga lektioner men de är fullt upp ändå! Har quiz imorgon på ett kapitel och ska ha läst ett annat till en annan kurs. Just nu håller jag på med uppsatsen, finputsning och checkning för fullt. Jag tycker iaf att den är bra :p

Later ska jag iväg till gymmet..typ 100 meter från mitt hus, fun fun fun! Har varit där och kollat men jag har ingen aning om regler, öppettider och omklädninsrum så jag får väl gå över i träningskläderna I guess!

Nej nu ska jag fortsätta med uppsatsen!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Karro

Så lyxigt me gratis gym :D Va och gymma idag, 75 min, kommer vara helt död imorron :P

2009-01-06 @ 23:06:21
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0