Party all night long

Hemma...trött..men orkar inte sova?

Jag ska upp om senast 7 timmar om jag ska hinna duscha och fixa mig innan lunch/brunch vid 12 innan vi ska bege oss mot Snowtrails vid 1pm. Man blir helt störd av hur folk säger tiden, just nu har jag Pm/am, normal svensk version och den engelska versionen i huvudet - haha de blir rätt kul ibland!

Kvällen var lite överallt! Först överraskningsfest för Natasha som fyllde år i veckan, sedan Mansion och sedan 37 street..eller något sådant. Helt okej...fast folk bangade längst vägen och man fryser alltid rumpan av sig för de är kallt (kanske en 8 minus eller nått). Men de var kul. Folk tar varandras sprit som jag vet inte vad och vi svenskar blir lika överraskade/sura varje gång :p Haha thats life!

Imorgon är det backen - fick förresten låna skidbyxor av världens underbaraste Beth och sedan var jag och fixade naglarna som blev hur bra som hellst! :) Gratis också - vi kommer återvända!

Natti natti (03.43)

Kommentarer
Postat av: amanda

kolla in min nya hemsida! :D gratissmart.se

2009-01-25 @ 20:55:40
URL: http://gratissmart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0