Onsdag?

Det är alltid fullt upp på onsdagar alltså - två lektioner med 1,5h mellanrum..ifs rätt lagom för man har tid för annat efteråt. Som att sitta på biblioteket...jupp I am here again!

Ska sitta och plugga på mitt managementtest som jag har imorgon..kanske skulle ta och börja med det istället för att blogga och sitta på facebook och titta på bilder :p Skulle vara korta esseyfrågor på testet så det går ju alltid att få ihop något iaf. Ska bosätta mig här hela kvällen tänkte jag..mycket trevligare än rummet! 

Blev klar med litteraturrapporten samt managementuppgiften igår så de var hur skönt som hellst. Satt lite med Paper D också men de var inte mycket tid, tänkte gå över till den senare för att få lite omväxling i pluggandet. Just nu är det jag och Chris här men Rich kommer också - the librarygang!!

Ciaooo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0