Natti natti

Okej min högerhand sover typ..och jag sjöng inte ens en godnattvisa :p Haha stört jobbigt för lillfingret pekar utåt och vill inte vakna..vilka problem man ha alltså! 

Ikväll handlades det mat och andra nödvändigheter som tvättmedel, tallrikar och sådanna saker som är typ bra att ha. Najs att ha frukost också..plus middag på rummet. Köpte lite olika soppor och pastagrejer ala micro som förhoppningsvis ska få mig att överleva budgetstil. Att vara 25.000 kronor fattigare är ingen bra känsla..so sad!!

Well har tittat på de två första avsnitten av The City på Mtv och nu är det sovtajm..tyvärr är jag inte trött men det kommer nog. Klockan är bara 22.44 så de är ju ändå rätt tidigt men min roomie ska sova och även fast hon tycker de är ok vill jag inte störa - reeeeespect!

See ya, ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0