Måndag - ledig dag!

God morgon god morgon!!

Idag är det helgdag här i USA och det tycker vi om väldigt mycket, tack tack! Skönt att sova lite längre och bara ta det lungt :) Satte klockan på 8.30 - vem försökte jag lura? Hoppade upp vid 10 och det var helt lagom..utsövd och glad är dagens tema.

Ska ta en dusch nu, sedan läsa ett kapitel i min managementbok och förhoppningsvis hitta någon att luncha med innan vi ska åka till Polaris Fashion Place! Ska skriva en lista också vad det är jag behöver och vad det är jag "behöver"..känns som det kommer behövas där! Ikväll blir det nog lungt...halva truppen har åkt till Washington DC för att medverka i morgondagens festligheter...vi ska köra det hela vi CNN - mycket billigare, till och med gratis :p

Nej nu ska jag komma igång!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad häftigt-jag hoppas att dom visar festligheterna här också-annars vill jag ha en update! värsta coolt att få se den första svarta presidenten inta the oval office :-)

2009-01-19 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0