Lunch i solen

Efter första lektionen i förmiddags som var Principles of PR fick jag skjuss upp till skolan med en tjej i klassen, mycket snällt men de var verkligen inte långt att gå :p Sen mötte jag killarna och vi gick till Chuck och hämtade våra pass och pratade med han som är ansvarig för rumsfördelningen ang lägenheter..blir nog inte förens nästa Quarter men man kan ju hoppas!
Latte i solen..framför byggnaden jag har majoriteten av mina föreläsningar!

Sedan hann jag inte äta lunch i matsalen...så köpte en macka och en äcklig latte på biblioteket och satt och åt utanför Roush Hall som jag har 2/3 lektioner i. Mysigt i solen men de var lite kallt. Var nog nollgradigt idag tror jag..eller någon plusgrad kanske. Lektionerna gick bra men de är läsning till Varje lektion och på PR-kursen så är det test varje lektion också. Hoppas på att det går bra! :)


Det är väldigt fullt i väskan..stört tung var den också!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka fina bilder :) verkar som du har kul där borta och kul att få prata med dig en stund idag också :D Men ta det lugnt med väskan, inte bra att släpa omkring på sådär mycket :P

2009-01-05 @ 22:39:19
Postat av: Jojo

Haha..nej om jag ska släpa runt den kommer jag nog tappa armen om en vecka! :p Haha!

2009-01-06 @ 03:28:33
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: alex

Du jojo du har inte lärt dig något?

RYGGSÄCK inte Handväska!

Ja jag vet ryggsäck är inget för tjejer med de är ju klart du är ju i staterna så du lär ju kuna köpa en ny arm :D :P Kramar hoppas allt ät bra....

2009-01-06 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0