Koncentration på burk?

Okej...nu har jag varit på biblioteket i typ 7h...och jag har sammanfattat 4 A4-sidor med frågor inför morgondagens test. Borde inte de räcka för idag? Borde man inte på typ B- eller nått bara för att man gjort det? Jag tycker faktiskt det...orka läsa det liksom :p

Behöver något åt min koncentration..kaffe fungerar inte!!!! Sötsaker fungerar inte heller och inte frukt. Vad ska jag ta mig till?! Klockan är bara 20.24 men känns som typ 01 eller nått. Jag är som mest produktiv mellan typ 22-01, känns lite fel tid dock. Biblioteket har öppet till 02 och de är ju iaf något!

Nej nu ska jag läsa slides!!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

haha meh :P ja behövde faktisk en dator :( Men ja hoppas ja går runt i februari iaf ;)



Gissa vem jag läser en kurs tillsammans med ;)

2009-01-22 @ 12:19:36
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej

Jag har mailat dig en liten rese berättelse på din skola mail då min msn inte fungerar. den har antagligen blivit hackad.

puss och kram

2009-01-22 @ 16:04:55
Postat av: Anonym

Hej

Jag har mailat dig en liten rese berättelse på din skola mail då min msn inte fungerar. den har antagligen blivit hackad.

puss och kram

2009-01-22 @ 16:05:35
Postat av: Helena

Shites du är ju en mer ambitiös människa än vad jag nånsin trodde var möjligt! Eller så har ni bara ett helt underbart och stort bibliotek.

2009-01-22 @ 22:15:27
Postat av: Isabel

Lycka till imorgon, det kommer gå bra ska du se! :)

2009-01-22 @ 22:18:34
URL: http://isabelparleros.blogg.se/
Postat av: Jojo

Karro: Friday my darling!!! Ar hon snall mot dig? :p

Annica: Varfor fick du for dig att nagon hackat min msn mail??

Helena: Vill jag sa kan jag..ar det marknadsforingskurser vill jag alltid :p Biblioteket ar inte sa stort men trevligt och man traffar alltid folk!

Tack Isabel!

2009-01-23 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0