I love you duck!

Har precis tittat på P.S. I love you, så söt film och jag var på söt-film-humör! Jag längtar efter min lägenhet nu..den är söt och jag vill tända massa ljus och bara mysa med en god latte (som jag gjort, på riktig mjölk och inte amerikanskt skit). Kanske baka något och tvinga över Katrin och Annica och tvinga i dom lite gottis, ja de brukar ofta inkludera vix och tösikuvösi men de är ännu bättre för då tvingar katrin i vix lite mer - jag slipper äta upp det! The good days!

Blev en kväll på Old Bag...Happy hour gör oss hysteriska, vi satt i princip och hoppade på stolarna för att få servitrisens uppmärksamhet för att hinna beställa in drinkar innan 19.00. Två drinkar till priset av en. Hur mycket kan man då dricka?
Jo jag skulle rekommendera två Miller på fat och sedan två drinkar....sedan är det in i dimman så drick inte mer än det. Miller är trevligt..mycket trevligt för att vara öl.

Imorgon är det Old Bag igen, Johannas dejtngservice är igång och JAG SKA LYCKAS! Så sött, förhoppningsvis.
Nu ska jag ner i sängen och sova ett gäng timmar. Jag vill hinna träna imorgon innan biblioteket..de skulle betyda upp och vara iväg vid 09 ungefär...vi får se :p

Ciao (Puss på annica och katie)

Kommentarer
Postat av: katie

Naaw, hon har inte glömt bort oss! Jag vill bli i tvingad gottis!! Jojo kom hem!!

2009-01-30 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0