Hemma!

Jag är ensam på rummet - herre gud så skönt det är!! Min roomie åker nog hem på helgerna, hon var inte här förra lördagsnatten heller, men hon säger inget så whatever!

Kvällen var najs...basketmatch som OC losade men de var kul iaf, sjukt varmt dock så poloklänning var inte bästa alternativet. För övrigt var dagen lugn, ingen shopping idag dock :( Imorgon eller på måndag kanske :p We will see.

Idag så har jag tvättat - woho! Men nu måste jag bädda om innan jag kan hoppa i sängen :( Kvällen spenderades hos Chris/John (Christoffer och Jonatan) innan vi gick till någon lagom mobbad fest där man kände lukten av gräs på lång väg. De är första lukten man lär sig känna igen när man kommer hit! Men vi drack öl och träffade massa trevligt folk. Två underbara brudar som får ett ledigt rum i sin lgh nästa quarter och skulle lägga in ett ord för mig - hur bra som hellst!

Nu - sängen
Imorgon - frukost 11.30 med Toby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0