Happy Torsdag..

Man känner av vår pulkåkning från igår idag...nacken är galet seg och jag vaknade med ont i halsen. :( Min tanke var att gå upp och träna..men jag vill inte göra mig sjukare. Funderar på en promenix i eftermiddag efter skolan innan jag börjar plugga inför min nästa midterm på måndag. Men vet inte om dom grävt fram alla vägar än...inte ens trottoarerna existerar på vissa ställen.

Sitter iaf och surplar te på biblioteket samtidigt som jag skriver på ytterligare en managementinlämning. Den är väldigt flummig och jag är väldigt osäker på om man verkligen ska göra som jag gör...oh well. Ämnet är så otroligt intressant, men de funkar bara inte. Läraren har enmansdiskussioner och är inte alls inspirerande längre. Noll ork..

1,20 kvar till lektionen.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0