Happy lördag!

Nu har jag varit i USA i en vecka..de känns som sjukt mycket längre men det är väl bara en bra sak kanske :p Sent i säng igår - igen! Vi var lite överallt och slutade på en fest i en stuga som var full med massa småbarn och bögar vilket var ganska underhållande om vi säger så.

I förmiddagen spenderades i biblioteket...eftermiddagen i gymmet och nu ska jag in i duschen för sen ska jag, Rachelle och kanske några till åka till Polaris som är en av två stora köpcentrum och go crazy/spana in utbudet som är galet och sedan äta middag. Hur kvällen blir får vi se...nej nu har jag bråttom. Tar med kameran så får ni också se allt underbart :p

Ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0